Dierspecialist Proximity Marketing & Personal Messaging


Dobey dierspecialist heeft gekozen voor Orange BOB iBeacon loyalty en proximity marketing app, animal coach + balie CRM / klant herkenning. In oktober 2016 heeft het bijgedragen om de prijs "Beste Dierenspeciaalzaak van het jaar 2016" in de wacht te slepen. 

Belonen op basis van aanwezigheid en wederkerigheid staat centraal. Location Based Notifications worden ingezet om specifieke acties in de winkels te promoten. 

Als extra functionaliteit maakt Dobey gebruik van de Animal Coach. Eén op één communiceren via de Dierspecialist app om ook buiten de openingstijden van de winkel tot het beste dier advies te komen. De communicatie historie met de klant wordt bewaard. Zodra de consument de winkel in loopt wordt alle communicatie automatisch getoond op een balie screen bij de kassa. Zo kan een medewerker die niet bij de communicatie betrokken is geweest het advies opvolgen. 


Carwash Loyalty Marketing & Mobile Vouchers


Tientallen kettingwasstraten in Nederland en België hebben voor Orange BOB gekozen omdat zij geloven in de veelzijdigheid van de mobiele oplossing die Orange BOB biedt. Zij maken gebruikt van een stand-alone variant, een Technodata / Total Wash integratie met Orange BOB. De innovatieve loyaliteit functionaliteit, waspas en opwaardeer integratie is doorslaggevend om voor Orange BOB te kiezen. 

Integratie met ANPS camera systemen biedt een aantrekkelijke toegevoegde waarde om unieke bezoekers te registeren. 

Automobilisten slim én zonder omkijken belonen is nu een ongekende. Automobilisten rijden zelfs een blokje om voordat zij de wasstraat bezoeken om zo nog de benodigde waardepunten bij elkaar te sprokkelen.

Er vindt een autonome groei plaats op het vlak van app downloads en een evenredig percentage van consumenten die deelnemen aan het spaarprogramma want juist dat is de reden om de app te downloaden en te blijven gebruiken.

Tuincentra Loyalty & Proximity Marketing


Eurofleur loopt voorop op het vlak van mobiele marketing en weet dat sparen een interessante driver is om consumenten te binden, de app te activeren en bij de consument op de smartphone te laten staan. 

Eind 2014 werd een nieuw POS kassasysteem van RetailVista geïmplementeerd. Orange BOB heeft een POS integratie gerealiseerd. De app blinkt uit in gebruiksgemak voor de consument en de verzamelde data een walhalla voor de marketeers. Via Proximity Marketing (Location Based Services) worden in het tuincentrum persoonlijke aanbiedingen gepusht die aansluiten op de plaats waar zij zich in de tuincentrum bevinden.

De combinatie van loyaliteit, verzamelen van relevante consumenten data en Location Bases Services draagt actief bij aan de retentie, bieden van meerwaarde aan de consument en nog meer beleving in het tuincentrum.

Met de integratie van RetailVista en de app behoren kassabonnen tot de verleden tijd. Consumenten kunnen kun aankoophistorie in de app terugzien.

City Marketing & Mobile Coupons + Proximity Targetting


Steden en vele gemeenten hebben een enorme aantrekkingskracht op toeristen. Met de iBeacon City App oplossing komt de stad of gemeente bij de bezoekers op de smartphone onder handbereik en worden zij op een speelse en educatieve wijze door de stad 'geloodst'. 

De kracht van de City App zit in een aantal factoren die in de app bij elkaar komen:

  • iBeacon navigatie
  • iBeacon & geofence proximity notifications
  • iBeacon & geofence proximity marketing
  • iBeacon & geofence loyalty. Waardepunten sparen door het bezoeken van zoveel mogelijk bezienswaardigheden.
  • Besteden van de waardepunten bij winkels en/of horeca ondernemingen in de regio
     

De app zet aan tot het ontdekken van de stad of gemeente en stimuleert bezoek aan de deelnemende partners. 

  • De bezoekers kunnen zich vooraf oriënteren of achteraf het bezoek herbeleven
  • Er wordt traffic naar de lokale partners gestimuleerd
  • Database van toeristen die de stad hebben bezocht opgebouwd voor marketing doeleinden
  • Het bezoek van bezienswaardigheden wordt in kaart gebracht
  • De resultaten van de samenwerkingsverbanden worden geregistreerd

Deze mobiele navigatie en proximity oplossing van Orange BOB werkt uitstekend stand alone en maakt op een ongeëvenaarde wijze communicatie, navigatie en lokale samenwerkingen mogelijk en inzichtelijk dat tot voor kort ondenkbaar was. 

Kapsalon Loyalty Marketing


Jon Karelse heeft een historie opgebouwd waar je u tegen zegt. Ook op het vlak van loyaliteit. Tot eind 2014 werden klanten beloond op basis van transactie.

Met de komst van de mobiele oplossing van Orange BOB is daar verandering in gekomen. Bezoekers van de kapsalon worden nu beloond op basis van aanwezigheid. En niet alleen in de zaak.

Jon Karelse werkt graag samen met ondernemende ondernemers in de regio. Bij samenwerkende bedrijven worden de klanten van Jon Karelse ook beloond voor het feit dat zij klant zijn en met resultaat. Er wordt meer verzilverd dan in het verleden en klanten delen de app graag met hun vrienden. Het wordt unaniem als sympathiek ervaren.

Smart Nature iBeacon & Geofence App


De natuur is veelzijdig en heeft veel te bieden. Maar hoeveel weet de bezoeker nou eigenlijk echt van de omgeving en de natuur? De natuur lijkt zo vanzelfsprekend maar is dat ook zo?

Door iBeacon technologie in te zetten zorgen we voor meer binding met en beleving in de natuur. Op een speelse wijze kunnen de bezoekers bezienswaardigheden ontdekken. Orange BOB biedt een kant-en-klaar platform dat per direct effectief kan worden ingezet. U hoeft geen complexe IT technische projecten op te starten. We brengen al uw ideeën tot leven.  

We bieden een interactieve app die hands-on ervaring biedt inclusief een educatief spel element. Met behulp van ibeacons kunnen bezoekers het verhaal van het natuurgebied, de geschiedenis en het moderne bos beheer op een nieuwe manier beleven. Zij krijgen toegang tot interactieve content in allerlei formaten, als mede spelletjes, kortings(bonnen) en beloningen.

Orange BOB is ook je marketing partner is in het realiseren van app installaties.